پیداست غم...
درباره وبلاگ

رنگین کمان پاداش کسی هست که تا آخرین لحظه زیر باران بایستد.
آخرین مطالب
پيوندها

نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 667
بازدید کل : 147727
تعداد مطالب : 486
تعداد نظرات : 786
تعداد آنلاین : 1


دانلود آهنگ جدید
رنگين كمون
گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی* باقلم نقش حبابی برلب دریا کشید
سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11:35 ::  نويسنده : ی گ ا ن ه       

                                         پيداست غم عشق توازرنگ نگاهم
                          سوگند به چشمان توحاشا شدني نيست
                              بي مرحم اعجاز نگاه توعزيزم
                        اين كهنه ترين زخم مداوا شدني نيست
                           بعد از تو نبندم دل به ... اري
                         عشق دگري در دل من جا شدني نيست
                          باور بكن اين زندگي اندر منظر من
                          بي منظر چشم تو زيبا شدني نيست
                             افسرده ترين است دلم بي تو بهارا
                         اين باغ خزان ديده شكوفا شدني نيست
                             يخ بسته وجودم ز زمستان جدايي
                         برف غمت از دشت دلم پا شدني نيست
                             گفتم ببرم خاطره ي عشق تو از ياد
                        هر چند كه كوشيده ام اما شدني نيست
                        ديريست به دنبال تو ميگردم و افسوس
                        اين گمشده انگار كه پيدا شدني نيست...